Perjuanganku tiada penghujungnya...

Wednesday, March 9, 2011

Revitalizing!

Salam semua.

Puas aku mencari password blog aku yang aku create 4 thn yang lalu ni. Alamat pun dah lupa. Setelah berhempas pulas menggodek, baru dapat log in. Apa ye nak tulis? Rasa macam tak de idea. Emm, hari ni aku mengalami ngantuk yang kronik kat ofis. Mana taknya, mlm tadi Nuha merengek2 sepanjang malam. Pukul 3 pagi, aku bangun dukung Nuha jalan2 dalam rumah. Time p ruang tamu, dia gelak. Masa suruh dia tidur, dia menangis2. Badannya panas2. Aku bagi setengah sudu minyak kelapa dara, usap2 badan dengan minyak tu, alhamdulillah pagi tadi dah sejuk badan macam biasa. So sesiapa yang nak mencuba minyak kelapa dara untuk apa2 penyakit samada orang dewasa atau bayi, boleh hubungi aku di 016-9472064. (Jie).

Kat ofis pulak, dah 2 hari aku investigate tax client aku dari fail YA 2000 sampai la current. Tak jugak jumpa2. Bertambah lagi mengantuknya. Tapi at the end, lagi 30 mins nak pukul 6 ptg, aku dah jumpa figure yang aku nak. Alhamdulillah. I believe in consistency and loyalty make you win!


Tapi kepala aku stuck jugak hari ni. Aku tak dapat resolve double entry untuk transfer fixed asset inter company. Taram je la dalam report member aku tu. Tunggulah apa boss cakap setelah review draft nanti.

Sebelum aku mengundur diri, aku rasa bahagia dapat menulis lagi. Alhamdulillah, Allah sentiasa memberi apa yang ku harapkan. Cuma masa sentiasa menguji aku..huhu. :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home